Akcja promująca Bydgoszcz poprzez bydgoskie marki rozrasta się. Dołączył do nas czołowy internetowy dystrybutor opon i felg.
Firma jest notowana na giełdzie, funkcjonuje na dziesięciu rynkach zagranicznych. Została wyróżniona przez Google jako podmiot odnoszący spektakularne sukcesy dzięki aktywności w Internecie. Całą działalność operacyjną Oponeo.pl koordynuje z Bydgoszczy.
- Wracamy do starych, dobrych zwyczajów i coraz częściej doceniamy nasze krajowe produkty i firmy – mówi Dariusz Topolewski. – Korzystając z usług polskich firm, kupując polskie produkty wspieramy własną gospodarkę. Akcja „Razem możemy więcej” to nie tylko promocja miasta i czołowych firm z Bydgoszczy, to także promocja nas bydgoszczan. Cieszymy się, że OPONEO jest ambasadorem Bydgoszczy już na dziesięciu rynkach zagranicznych. W OPONEO kupują Włosi, Niemcy, Hiszpanie, nawet Turcy. Także dla bydgoszczanina wybór jest oczywisty. To co jest dobre, jest bydgoskie! – dodaje z dumą prezes Oponeo.pl.
Logotypy spółki pojawią się na ulicach Bydgoszczy w pierwszej połowie listopada. Więcej o spółce Oponeo.pl znajdziecie na www.oponeo.pl
O kampanii 1+1=3, której celem jest promocja Bydgoszczy i firm działających w mieście, pisaliśmy TUTAJ
(AS)
Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola