Belka
Środa, 27 Sierpnia 2025   imieniny: Monika, Cezary
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Bezpłatne szkolenie dla mikro i średnich przedsiębiorców

Data publikacji: 2013-10-23, Data modyfikacji: 2013-10-24
A A AWydrukDrukuj  
 

Urząd Miasta Bydgoszczy oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne jednodniowe szkolenie pt. „Strategie marketingowe i skuteczny przekaz reklamowy”.

Szkolenie kierowane jest do mikro i średnich przedsiębiorców, osób planujących założyć własną działalność gospodarczą, pracowników działów marketingu i sprzedaży – wszystkich chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat marketingu, promocji firmy i możliwości reklamowych na polskim rynku.

Szkolenie odbędzie się w dwóch 25-osobowych grupach 29 oraz 30 października br. w godzinach 9.00-15.45 w Urzędzie Miasta Bydgoszczy. Udział w szkoleniu jest bezpłatny – decyduje kolejność zgłoszeń.

Celem szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu podstawowych strategii marketingowych i promocyjnych przedsiębiorstwa, nabycie umiejętności samodzielnego tworzenia strategii promocyjnej firmy, doboru kanałów komunikacji reklamowej, i kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Podczas szkolenia uczestnicy poznają podstawowe strategie marketingowe, nauczą się podstaw planowania strategii promocyjnej firmy/marki/usługi, określenia grupy celowej, doboru mediów do celów promocyjnych. Uczestnicy zajęć będą mogli zaktualizować wiedzę na temat rynku mediów w Polsce, realnych możliwości promocyjnych dla firm, poznają plusy i minusy promocji w Internecie, TV, radiu, prasie czy outdoorze. Podczas zajęć przeprowadzimy analizę briefu reklamowego i spróbujemy samodzielnego tworzenia sloganu reklamowego, operowania językiem reklamy. Uczestnicy poznają też podstawowe wskaźniki efektywności reklamy i nauczą się je interpretować. Podczas szkolenia będą wykorzystywane następujące metody pracy: ćwiczenia, studium przypadku, analizy, wykład oraz prezentacja.

Szkolenie poprowadzi Monika Jankowska-Janicka, doradca biznesu, na co dzień zajmująca się doradztwem reklamowym, od lat związana z mediami ogólnopolskimi, trener współpracujący z Polską Fundacją Przedsiębiorczości.

Godzina Tematzajęć 9.00-10.15

Istota i cele strategii merketingowej w przedsiębiorstwie
- zasady tworzenia strategii
- myślenie strategiczne
- strategie konkurowania
strategie "push" i "pull"

10.15-10.30 Przerwa 10.30-12.00 Reklama i tworzenie strategii promocji
- etapy tworzenia strategii promocji
- wybór grupy celowej
- instrumenty ATL i BTL
- istota reklamy - model AIDA
- kanały, nośniki i środki przekazu reklamowego 12.00-12.15 Przerwa 12.15-14.00 Rynek reklamowy w Polsce - wady i zalety poszczególnych mediów
- struktura i potencjał polskiego rynku reklamowego w Polsce
- reklama internetowa
- reklama telewizyjna
- reklama radiowa
- reklama prasowa
- product placement
- reklama zewnętrzna
- reklama ambientowa 14.00-14.15 Przerwa 14.15-15.45 Skuteczny przekaz reklamowy
- język reklamy
- skuteczny slogan reklamowy - zasady tworzenia
- efektywność reklamy - podstawowe wskaźniki
- współpraca z agencją reklamową i profesjonalny brief 15.45 Zakończenie szkolenia

 

Osoby zainteresowane uczestnictwem w warsztatach proszone są o podanie nazwy firmy, nazwiska uczestnika – jego telefonu i adresu e-mail oraz przesłanie tych danych na adres: [email protected], tel. 52-58-58-459.

Urząd Miasta Bydgoszcz, Źródło artykułu: www.bydgoszcz.pl, Autor zdjęć: Urząd Miasta Bydgoszcz
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
 




Brak sond
 
Newsletter
Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
 
 
 
 

Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola