Warsztaty odbywają się w ramach nowego cyklu dialogu obywatelskiego między mieszkańcami Bydgoszczy.
W trakcie dwunastu warsztatów (przeprowadzonych w listopadzie i grudniu) z udziałem przedstawicieli różnych środowisk społecznych Bydgoszczy przeprowadzona została analiza obecnej sytuacji Miasta i jego zasobów oraz wyznaczane będą preferowane kierunki jego dalszego rozwoju.
Do udziału w dialogu zaproszeni byli aktywni liderzy, powszechnie cenione autorytety społeczne i twórcy reprezentujący najważniejsze środowiska obywatelskie: przedsiębiorcy, naukowcy i nauczyciele, przedstawiciele kultury, mediów, organizacji pozarządowych, sportowych i samorządowców.
Spodziewanym efektem dialogu będzie określenie fundamentów Marki Miasta Bydgoszcz oraz powołanie społecznego Kolegium Marki Bydgoszcz, czuwającego nad realizacją wspólnie wypracowanych założeń.
Warsztat poprowadzą dwaj wybitni specjaliści w dziedzinie komunikacji społecznej, dialogu obywatelskiego i marketingu terytorialnego Grzegorz Kiszluk i Leszek Stafiej.
Grzegorz Kiszluk (ur. 23 czerwca 1956 w Suchowoli) - jeden z polskich pionierów reklamy. Eseista i dziennikarz branżowy, redaktor naczelny miesięcznika Brief.
Leszek Stafiej (ur. 22 maja 1950) - dziennikarz, tłumacz literatury angielskiej , publicysta marketingowy , pionier reklamy, juror konkursów i festiwali reklamowych, były wieloletni wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia reklamy (IAA) w Polsce, przedsiębiorca, doradca ds. komunikacji społecznej, współzałożyciel i pierwszy wiceprezes Radia ZET, Radia BRW, Studia 1. Pomysłodawca i współautor teleturniejów Miliard w rozumie, Kochamy polskie seriale, Kochamy polskie komedie. Jeden z współtwórców stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych.
Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola