Wizyta związana była z Programem Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka i miała na celu promocję polskiego sektora jachtowego na zagranicznych rynkach.
Program ten obejmuje działania w zakresie zaistnienie na rynkach zagranicznych polskich specjalności eksportowych, tworzących nową markę „Polska”. Bydgoszcz odwiedziło 30 dziennikarzy z krajów takich jak: Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania. Osoby te reprezentowały zagraniczne media branżowe.
Celem programu jest wykreowanie polskich, silnych marek, które będą rozpoznawalne na świecie oraz dostarczenie odbiorcom zagranicznym niezbędnych informacji o produktach i usługach branży. To także okazja do nawiązania kontaktów gospodarczych oraz możliwość dotarcia z informacją informacją o branży do jak najszerszej zagranicznej grupy docelowej oraz możliwość nawiązania kontaktów gospodarczych.
Dziennikarze zwiedzili m.in. renomowaną bydgoską stocznię „ La Mare” - jedynego w kraju producenta jednostek typu „Houseboat”, Przystań „Bydgoszcz, zwiedzili muzeum Lemara oraz spotkali się na kolacji połączonej z seminarium z przedstawicielami Urzędu Miasta Bydgoszczy.Dziennikarze podczas zorganizowanego przez La Mare rejsu po Brdzie mieli okazję do przeprowadzenia profesjonalnych testów produkowanych przez La Mare Houseboatów oraz poznać uroki naszego miasta od strony wody.
Bydgoskie testy łodzi zostaną opisane w prasie branżowej w ramach promocji polskiej branży jachtowej w: Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Holandii pod hasłem „Polskie jachty dookoła świata”.



Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola